ଫ୍ଲିପ୍‌କାର୍ଟକୁ ଟକ୍କର ଦେବାକୁ ଆମାଜନର ପ୍ରସ୍ତୁତି

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: କରୋନା ମହାମହାରୀ ଯୋଗୁ ଦେଶରେ ବ୍ୟବସାୟ ସେତେଟା ସ୍ୱାଭାବିକ ହୋଇନାହିଁ। ଅନଲକ-୨ କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ ହେଉଥିଲେ ବି କଟକଣା ଯୋଗୁ ଏବେ ବି ଅନେକ ଦୋକାନ ବଜାର ବନ୍ଦ ରହିଛି। ଏପରି ପରିସ୍ଥିତିରେ ଗ୍ରାହକ ଅନ୍‌ଲାଇନ୍‌ ବଜାର ଆଡ଼କୁ ମୁହାଁଇଲେଣି।

ତେଣୁ ଗ୍ରାହକଙ୍କ ରୁଚିକୁ ଦେଖି ଆମାଜାନ ଭାରତରେ ତାର ବ୍ୟବସାୟ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ ଅଣ୍ଟାଭିଡ଼ିଛି। ଆମାଜନର ମୂଳ କମ୍ପାନୀ ଭାରତ ୟୁନିଟ୍‌ର ସେଲ ସର୍ଭିସ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ ୨୩.୧୦ ବିଲିୟନ ବା ୩୦୮.୦୨ ମିଲିୟନ ଡଲାର ବିନିଯୋଗ କରିଥିବା ବ୍ୟବସାୟ ଇଣ୍ଟେଲିଜେନ୍ସ ଫାର୍ମ ଟଫଲର ତଥ୍ୟରୁ ଜଣାପଡ଼ିଛି।

ପୂର୍ବରୁ ମେ’ ମାସରେ କମ୍ପାନୀର ଅନଲାଇନ ସପିଙ୍ଗ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ ଭାରତୀୟ ଶାଖାରେ ୫୦ ହଜାର ଅସ୍ଥାୟୀ କର୍ମଚାରୀଙ୍କୁ  ନିଯୁକ୍ତି ଦେଇଥିଲା ଆମାଜନ। ଫ୍ଲିପକାର୍ଟ ସହିତ ପ୍ରତିଦ୍ୱନ୍ଦ୍ୱିତା ପାଇଁ କମ୍ପାନୀ ଅଧିକ ପୁଞ୍ଜିନିବେଶ କରୁଥିବା କୁହାଯାଉଛି।

ଲକଡାଉନ ସମୟରେ ଆମାଜନ ଦେଶରେ ଥିବା ଛୋଟ ଛୋଟ ଦୋକାନ ଗୁଡ଼ିକୁ ନିଜ ସହ ଯୋଡ଼ିବାକୁ ଚାହୁଁଛି। ଏହାର ବିକ୍ରି ପ୍ଲାଟଫର୍ମକୁ ବୃଦ୍ଧି କରି ଲୋକଙ୍କ ନିକଟରେ ପହଞ୍ଚିବାକୁ ଲକ୍ଷ୍ୟ ରଖିଛି ଆମାଜନ। ୨୦୨୫ ସୁଦ୍ଧା ୧୦ ମିଲିୟନ ଛୋଟ ଦୋକାନୀଙ୍କୁ ନିଜ ସହ ଯୋଡ଼ିବାକୁ କମ୍ପାନୀ ଲକ୍ଷ୍ୟ ରଖିଛି।

 

ଆହୁରି ପଢ଼ନ୍ତୁ

ଓ୍ୱାର୍କିଂ ଜର୍ଣ୍ଣାଲିଷ୍ଟ ସଂଜ୍ଞାରେ ଡିଜିଟାଲ ଏବଂ ଇଲେକ୍ଟ୍ରୋନିକ୍‌ ମିଡିଆ ସାମ୍ବାଦିକ ସାମିଲ

ବିସ୍ଫୋରଣ ପରେ ONGC ପ୍ଲାଣ୍ଟରେ ଅଗ୍ନିକାଣ୍ଡ

ପରଲୋକରେ ରେଳ ରାଷ୍ଟ୍ରମନ୍ତ୍ରୀ

ଫେଲ୍ ମାରିଲା ପାକିସ୍ତାନର ହୀନ ଉଦ୍ୟମ

ସ୍ୱାମୀଙ୍କୁ ହତ୍ୟା କରି ବେଡ୍‌ ତଳେ ମୃତଦେହ ଲୁଚାଇଥିଲେ ପତ୍ନୀ, ଗନ୍ଧ ବାହାରିବାରୁ…

‘ନେତା କୈସା ହୋ.. ବାଇଡେନ ଜୈସା ହୋ’-ଏମିତି ଚାଲିଛି ଆମେରିକାରେ ନିର୍ବାଚନ ପ୍ରଚାର

ନେପାଳ ପର୍ବତାରୋହୀଙ୍କ ପରଲୋକ; ୧୦ ଥର ମାଉଣ୍ଟ ଏଭରେଷ୍ଟ ଚଢି ରେକର୍ଡ କରିଥିଲେ

ଭଲ୍ୟୁଣ୍ଟାରୀ ରିଟାୟାରମେଣ୍ଟ ନେଲେ ବିହାର ଡିଜିପି ଗୁପ୍ତେଶ୍ୱର ପାଣ୍ଡେ, ନିର୍ବାଚନ ଲଢ଼ିବା ନେଇ ଚର୍ଚ୍ଚା

ଚାଇନା ରାଷ୍ଟ୍ରପତିଙ୍କୁ ନିନ୍ଦା କଲେ ଦଣ୍ଡ ୧୮ ବର୍ଷ ଜେଲ

୨୦୧୫ରୁ ପ୍ରଧାନମନ୍ତ୍ରୀ ମୋଦିଙ୍କ ବିଦେଶ ଗସ୍ତରେ ଖର୍ଚ୍ଚ ହୋଇଛି ୫୦୦ କୋଟିରୁ ଅଧିକ ଟଙ୍କା

ଅତ୍ୟାବଶ୍ୟକ ସାମଗ୍ରୀ ତାଲିକାରୁ ବାଦ୍‌ ପଡ଼ିଲା ଆଳୁ, ପିଆଜ, ଡାଲି

କେବେଠୁ ହେବ ୟୁଜି ଓ ପିଜି କ୍ଲାସ? ଜାଣନ୍ତୁ…

You might also like